Bezawaryjność Smarta

Mercedes należy z całą pewnością do jednych z najmniej awaryjnych samochodów na rynku. A Smart? To przecież auto składane przez tych samych inżynierów, więc powinno być bardzo podobnie. Niestety, wyniki badań wskazują, że malutki Smart należy do aut o umiarkowanej awaryjności, raczej przeciętnej. Powszechnym jest fakt, że rozrząd nie wytrzymuje nawet 50 000 kilometrów, więc o tę część należy szczególnie zadbać. Zalecają to nawet autoryzowane serwisy. Układ rozrządu to jedno, ale warto przyjrzeć się dokładnie turbosprężarce w modelach ForTwo. Podstawowa obserwacja koloru spalin powinna wystarczyć, jednak warto również udać się dobrego serwisu celem dokładnej inspekcji. To naprawdę ważne, ponieważ koszta naprawy mogą grubo przekroczyć tysiąc złotych. Do tego przepustnica układu dolotowego lubi się zatykać, więc warto i ją sprawdzić przed ewentualnym zakupem. I na koniec zwieszenie. Tutaj wahacze i łączniki stabilizatorów nie wytrzymują stanu polskich dróg. Ich konstrukcja jest po prostu za delikatna.

Leave a Reply

Tematyczne
  • Studia logistyczneStudia logistyczne
    Każdy młody człowiek, który kończy szkołę średnią pragnie skorzystać z możliwości wybrania dla siebie najlepszego z najlepszych zawodów. Sprawia to, iż jest konieczne skorzystanie z możliwości wybranie uczelni, polecenia się …
  • Lodówka na kółkachLodówka na kółkach
    Smarta posiadamy już dobre dwa lata i jakoś stosunkowo rzadko, w ogóle chyba, spotykaliśmy się z pozytywnymi komentarzami dotyczącymi jego wyglądu. Owszem, że malutki, że wszędzie się wciśnie, że przy …
Najnowsze komentarze
    Grudzień 2017
    P W Ś C P S N
    « sty    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031