Bezawaryjność Smarta

Mercedes należy z całą pewnością do jednych z najmniej awaryjnych samochodów na rynku. A Smart? To przecież auto składane przez tych samych inżynierów, więc powinno być bardzo podobnie. Niestety, wyniki badań wskazują, że malutki Smart należy do aut o umiarkowanej awaryjności, raczej przeciętnej. Powszechnym jest fakt, że rozrząd nie wytrzymuje nawet 50 000 kilometrów, więc o tę część należy szczególnie zadbać. Zalecają to nawet autoryzowane serwisy. Układ rozrządu to jedno, ale warto przyjrzeć się dokładnie turbosprężarce w modelach ForTwo. Podstawowa obserwacja koloru spalin powinna wystarczyć, jednak warto również udać się dobrego serwisu celem dokładnej inspekcji. To naprawdę ważne, ponieważ koszta naprawy mogą grubo przekroczyć tysiąc złotych. Do tego przepustnica układu dolotowego lubi się zatykać, więc warto i ją sprawdzić przed ewentualnym zakupem. I na koniec zwieszenie. Tutaj wahacze i łączniki stabilizatorów nie wytrzymują stanu polskich dróg. Ich konstrukcja jest po prostu za delikatna.

Leave a Reply

Tematyczne
  • Czym jest tramwajCzym jest tramwaj
    Tramwaj jest pojazdem szynowym pr4zystosowanym do poruszania się na szynach. Szyny są wyznacznikiem trasy danego pojazdu po którym tylko on może się poruszać. Jest to znakomite rozwiązanie dla osób które …
  • Kolizja drogowa – czy trzeba wzywać policjęKolizja drogowa – czy trzeba wzywać policję
    Nieodłączną częścią jazdy samochodem po drogach publicznych jest możliwość uczestniczenia w wypadku drogowym czy też kolizji – w tym pierwszym przypadku na miejsce wzywana jest obligatoryjnie policja, często też przyjeżdża …
Najnowsze komentarze
    Kwiecień 2018
    P W Ś C P S N
    « Sty    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30