Bezawaryjność Smarta

Mercedes należy z całą pewnością do jednych z najmniej awaryjnych samochodów na rynku. A Smart? To przecież auto składane przez tych samych inżynierów, więc powinno być bardzo podobnie. Niestety, wyniki badań wskazują, że malutki Smart należy do aut o umiarkowanej awaryjności, raczej przeciętnej. Powszechnym jest fakt, że rozrząd nie wytrzymuje nawet 50 000 kilometrów, więc o tę część należy szczególnie zadbać. Zalecają to nawet autoryzowane serwisy. Układ rozrządu to jedno, ale warto przyjrzeć się dokładnie turbosprężarce w modelach ForTwo. Podstawowa obserwacja koloru spalin powinna wystarczyć, jednak warto również udać się dobrego serwisu celem dokładnej inspekcji. To naprawdę ważne, ponieważ koszta naprawy mogą grubo przekroczyć tysiąc złotych. Do tego przepustnica układu dolotowego lubi się zatykać, więc warto i ją sprawdzić przed ewentualnym zakupem. I na koniec zwieszenie. Tutaj wahacze i łączniki stabilizatorów nie wytrzymują stanu polskich dróg. Ich konstrukcja jest po prostu za delikatna.

Leave a Reply

Tematyczne
  • Naprawa rozdzielaczy hydraulicznychNaprawa rozdzielaczy hydraulicznych
    Zepsuty siłownik hydrauliczny, i co dalej?. Siłownik hydrauliczny, (znany także pod nazwą cylinder hydrauliczny), silnik hydrostatyczny o ruchu posuwistym. Siłowniki hydrauliczne dzielą się na: jednostronnego działania – suw roboczy odbywa …
  • Kuchnia w restauracjiKuchnia w restauracji
    Prowadząc własną restaurację, będzie się trzeba dobrze zastanowić nad tym, jakiego rodzaju będzie się chciało w niej oferować przysmaki. Największa liczba osób będzie zainteresowana skorzystaniem z kuchni niecodziennej, czyli zagranicznej. …
Najnowsze komentarze
    Grudzień 2018
    P W Ś C P S N
    « Sty    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31