Bezawaryjność Smarta

Mercedes należy z całą pewnością do jednych z najmniej awaryjnych samochodów na rynku. A Smart? To przecież auto składane przez tych samych inżynierów, więc powinno być bardzo podobnie. Niestety, wyniki badań wskazują, że malutki Smart należy do aut o umiarkowanej awaryjności, raczej przeciętnej. Powszechnym jest fakt, że rozrząd nie wytrzymuje nawet 50 000 kilometrów, więc o tę część należy szczególnie zadbać. Zalecają to nawet autoryzowane serwisy. Układ rozrządu to jedno, ale warto przyjrzeć się dokładnie turbosprężarce w modelach ForTwo. Podstawowa obserwacja koloru spalin powinna wystarczyć, jednak warto również udać się dobrego serwisu celem dokładnej inspekcji. To naprawdę ważne, ponieważ koszta naprawy mogą grubo przekroczyć tysiąc złotych. Do tego przepustnica układu dolotowego lubi się zatykać, więc warto i ją sprawdzić przed ewentualnym zakupem. I na koniec zwieszenie. Tutaj wahacze i łączniki stabilizatorów nie wytrzymują stanu polskich dróg. Ich konstrukcja jest po prostu za delikatna.

Leave a Reply

Tematyczne
  • Najnowszy zakup – Smart
    Długo zastanawiałam się nad tym zakupem, spędziłam naprawdę masę czasu na czytaniu for internetowych oraz prasy. W końcu ze stuprocentową pewnością mogę stwierdzić, że kupno swojego pierwszego auta nie jest …
  • Środki transportu podczas dalekiej podróży
    Wybierasz się na upragnione wakacje za granicę, jednak dystans jaki musisz przebyć wydaje Ci się zbyt odległym, aby zdecydować się na podróż własnym autem osobowym? Najlepszym rozwiązaniem jest więc zdecydowanie …
Najnowsze komentarze
    Czerwiec 2017
    P W Ś C P S N
    « sty    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930